الاثنين، 17 أكتوبر 2011

تعالى ليه يا أغلى من عنيه

Mauve .. belle image

تعالي رتبي حالي زماني بعثر اطرافي

تعالي قربي مني

تعالي ضمدي جرحي
Mauve  ... belle image

تعاي طالعي مره هموم الليل بعيوني

  عايزلمسة دفا فى قربك

انا محتاج لوجودك

انا الضامي
Mauve ... belle image

انا ذا عشقك السامي

انا الي يشتكي صبري وهو جاهد لايامي

تعالي لحظة الفرق انا الي احتضر فيها
Mauve ...

اعانيها

قسم بالله اعانيها

احاول احفض انفاس الحياة اللحظة لقانا
Mauve ... belle image


امانه كان تمديني تعالي لي

  عايزاخر حروفي تكون بوجودك
Mauve ... coeur  I love yu

  عايزيكون اللقا شاهد

على قلب(ع) بقا صامد

وهو مطعون بغيابك
Mauve  ... belle image

وينزف لكى دمه تعبير

لانك غير

لانك غير

لانكى شيء ماهو خيال وحرفنة تصوير
Mauve  Violet ... Belle image

لانكى حب تملكني بلا سبب ولا تبرير

لانكى لوعة الغربه

وانا فيكى اشتياق الطير
Mauve   Violet  .... Belle image  ... Oiseau

وهمك داخلي وربى

وانا جاهد أن ارددها

تعالي لي
Mauve ... belle image

خلاص مش قادرة اعيش من غير حبيبتي ولو دقيقة ايوة هيا دي الحقيقه قلتهلها واعرفو...
هاتولي سلام ايديها او حتى نظرة من عينيها اه لو عرفتو حالي ايه من غيروها وازاي تعرفو ...
ده حبيبتي عارفين يعني ايه حبيبتي يعني الدنيا بعنيها واغلى الناس عليا
وحبيبتي الحضن الي مواسيني والفرحة الي بسنيني وايام حلوة جاية...

تعالي لي

           طالعي الجربا
                     

ليست هناك تعليقات:

إرسال تعليق